რუბრიკები


                 ჯგუფური  მუშაობის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
დაბალი
საშუალო
მაღალი
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი ვერ გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი კარგად გააცნობიერა
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
ჯგუფის მიერ სამუშაოს შესრულების  პროცესი არ იყო კარგად ორგანიზებული
სამუშაო ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული. ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
სამუშაო კარგად იყო ორგანიზებული. ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორად და თანაბრად გადანაწილდა
აქტივობის  შესრულების სისწორე
მოცემული აქტივობები არასწორადაა გაგებული  ან/და გადმოცემული
მოცემული აქტივობები ნაწილობრივაა გაგებული და გადმოცემული
მოცემული აქტივობები ნათლადაა გაგებული და გადმოცემული
თანამშრომლობა
კგუფის წევრები არ აქტიურობენ. ჯგუფის წევრებს შორის არ შეინიშნება თანამშრომლობის ატმოსფერო
ჯგუფის ყველა წევრი ჩართულია  დავალების შესრულებაში, თუმცა ნაკლებად თანამშრომლობენ ერთმანეთთან
ჯგუფის ველა წევრი აქტიურადაა ჩართული. მათ შორის პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობაა.
დროის ლიმიტი
ვერ იცავენ დროის ლიმიტს
ნაწილობრივ იცავენ დროის ლიმიტს
იცავენ დროის ლიმიტს





პრეზენტაციის რუბრიკა

3
2
1
მიზნები

ნაშრომში ნათლად არის ნაჩვენები ორი დისციპლინის--მათემატიკისა და ფიზიკის  ურთიერთკავშირი.  ნაშრომი საშუალებას აძლევს მოსწავლეს, დაინახოს წრფივი მოძრაობის შესახებ ამოცანების ამოსახსნელად როგორ გამოიყენება წრფივი განტოლება და წრფივ განტოლებათა სისტემა, ეს ორივე ერთად კი--პრობლემურ სიტუაციაში  ოპტიმალური გადაწყვეტილების მისაღებად.
ნაშრომში გარკვევით არ არის  ასახული ორი დისციპლინის--მათემატიკისა და ფიზიკის  ურთიერთკავშირი წრფივი მოძრაობის აღწერის დროს; გარკვეული დეტალები გამოტოვებულია.
ნაშრომის ძირითადი მიზანი ბუნდოვანია, არასწორად არის დასმული აქცენტები, არ ასახავს ორ დისციპლინას შორის ურთიერთკავშირს.
შინაარსი

ნაშრომში წარმოდგენილი ინფორმაცია  სრულყოფილად ასახავს თემის შინაარსს. იგი გამყარებულია დართული ვიზუალური მასალით, რაც შინაარსთან ადეკვატურია და ნათლად წარმოგვიდგენს წრფივი მოძრაობის აღწერას წრფივი განტოლებების საშუალებით.
ნაშრომის შინაარსი ფრაგმენტულია, ლოგიკური ჯაჭვი არასრულყოფილია. ნაშრომში გარკვეული დეტალები გამოტოვებულია  და სრულად არ არის ასახული ძირითადი ინფორმაცია, გარკვევით არ ჩანს ორ დისციპლინას შორის ურთიერთკავშირი.
ინფორმაცია ზოგადად არის წარმოდგენილი, არ იკვეთება ორი საგნის ურთიერთკავშირი, არ არის წრფივი მოძრაობის სხვადასხვა შემთხვევები განხილული, შესაბამისი ვიზუალური მასალა არ ერთვის თან.
შემოქმედებითობა/ვიზუალი

ნაშრომში ნაჩვენებია ორიგინალური და საინტერესო დეტალები.  მოძიებული ფოტომასალა თემასთან ადეკვატურია, დიზაინი კი--შთამბეჭდავი.
ნაშრომში შემოთავაზებული ფოტომასალა მხოლოდ ნაწილობრივ შეესაბამება  შინაარსს;  გარკვეული დეტალები გამოტოვებულია.
ნაშრომში წარმოდგენილი ვიზუალური მასალა მოიცავს თემასთან შეუსაბამო დეტალებს, სათანადო რესურსები არაადეკვატურია.
აუდიტორია

ნაშრომში წარმოდგენილი მასალა დაწერილია აუდიტორიისთვის გასაგენ ენაზე;  არ არის გადატვირთული გაუგებარი ტერმინებით; მოსალოდნელ შეკითხვებზე პასუხები წინასწარ გაცემულია დეტალურად.
ნაშრომში წარმოდგენილი მასალები საკმარისი არ არის იმისთვის, რათა აუდიტორიამ სრულყოფილად გაიგოს ნაშრომის თემა და შინაარსი. არ არის გათვალისწინებული აუდიტორიის ასაკი. 
ნაშრომი დაწერილია  აუდიტორიისთვის გაუგებარი ენით.
ენა

ნაშრომში სრულყოფილად არის დაცული მართლწერის ნორმები.
ნაშრომში ნაწილობრივ არის დაცული მართლწერის ნორმები.
ნაშრომში არ არის გათვალისწინებული გრამატიკის  ნორმები.



                                                                                                მასწავლებელი: ხათუნა  ლალიაშვილი





გაკვეთილის     განმავითარებელი შეფასება ჰოლისტური  რუბრიკის საშუალებით


       კარგი


დამაკმაყოფილებელი

არადამაკმაყოფილებელი
მოსწავლეს შეუძლია მაპროვოცირებელ კითხვებზე სწორი პასუხის გაცემა, ლოგიკური და არგუმენტირებული მსჯელობა, წრფივ მოძრაობასა და წრფივ განტოლებას შორის პარალელის გავლება.


მოსწავლეს შეუძლია მაპროვოცირებელ კითხვებზე პასუხის გაცემა, თუმცა პასუხები ნაწილობრივაა არგუმენტირებული და ლოგიკურ მსჯელობასაც აკლია თანმიმდევრულობა.
უჭირს ფიზიკის საკითხის  დაკავშირება მათემატიკასთან.
მოსწავლეს არ შეუძლია მაპროვოცირებელ კითხვებზე პასუხის გაცემა, მისი მსჯელობა მოკლებულია ლოგიკურობას და არგუმენტირებულობას. ვერ აკავშირებს ფიზიკის და მათემატიკის საკითხებს ერთმანეთთან.
მოსწავლე მიზნობრივად იყენებს საინფორმაციო ტექნოლოგიურ საშუალებებს,  შეუძლია მიღებული ინფორმაციის გამოყენება და მართვა, კერძოდ, მათემატიკაში მიღებული ცოდნის გამოყენებით SI სისტემის ერთეულების გადაყვანა ერთეულთა სხვა სისტემაში და პირიქით.


მოსწავლე იყენებს საინფორმაციო ტექნოლოგიურ საშუალებებს, მაგრამ უჭირს მიღებული ინფორმაციის მიზნობრივად მართვა, ნაწილობრივ იყენებს მათემატიკაში მიღებულ ცოდნას ფიზიკის საკითხებში.
მოსწავლე  ვერ  იყენებს საინფორმაციო ტექნოლოგიურ საშუალებებს მიღებული დავალების შესასრულებლად.
მოსწავლე სწორად აანალიზებს გაკვეთილის მსვლელობისას დასმულ კითხვებს და შეუძლია ეფექტური უკუკავშირი. შეუძლია მიმართულების მიმცემ კითხვებში ზოგადი კითხვა დაუკავშიროს შინაარსობრივს.


მოსწავლე აანალიზებს გაკვეთილის მსვლელობისას დასმულ შეკითხვებს, მაგრამ უკუკავშირი ზოგადია და არადამაჯერებელი.
მოსწავლეს არ შეუძლია გაკვეთილის მსვლელობისას დასმული კითხვების გაანალიზება, ვერ აკეთებს უკუკავშირს, ვერ ხედავს ზოგადი კითხვიდან შინაარსობრივზე გადასვლის გზებს.
მოსწავლე ეფექტურ მონაწილეობას იღებს ჯგუფურ მუშაობაში.


მოსწავლე მხოლოდ ნაწილობრივ ერთვება ჯგუფურ მუშაობაში.
მოსწავლე თითქმის ვერ ერთვება ჯგუფურ მუშაობაში ან ერთვება არაეფექტურად.
მოსწავლეს შეუძლია ტექსტური (ფიზიკის)   ამოცანის შინაარსის გააზრება, საჭირო მონაცემების ამოკრეფა, ადეკვატური აღნიშვნების შემოტანა, საძიებელი სიდიდეების გამოყოფა, განტოლების და/ან განტოლებათა სისტემის შედგენა, ამოხსნის გზის რეალიზება და პასუხის მიღება, მიღებული ამონახსნის ინტერპრეტაცია კონტექსტის შესაბამისად.


მოსწავლეს მხოლოდ ნაწილობრივ შეუძლია ამოცანის ამოხსნისთვის აუცილებელი ეტაპების უშეცდომოდ  გავლა, ამიტომ უჭირს წრფივ განტოლებათა სისტემის შედგენა, ამოხსნის ხერხის მოძებნა  და სწორი პასუხის მიღება.
მოსწავლეს არ შეუძლია ამოცანის შინაარსის სწორად გააზრება, შესაბამისად, არ შეუძლია ადეკვატური აღნიშვნების შემოტანა და ამოხსნის გზის მოძიება. ამიტომ მოსწავლე ვერ ხსნის ამოცანას ან ვერ ღებულობს სწორ პასუხს.
მოსწავლე ავლენს პრეზენტირების კარგ უნარს, ფლობს აუდიტორიას, იყენებს ჟესტიკულაციას, საუბრობს გამართული ენით, ადეკვატურად იყენებს თვალსაჩინოებას,  იცავს დროის ლიმიტს.


მოსწავლე სრულყოფილად ვერ ფლობს პრეზენტირების უნარს, ჯგუფის მიერ ფლიპჩარტზე შესრულებული დავალების  წარდგენა შეუძლია ხარვეზებით.
მოსწავლეს არ შეუძლია ჯგუფის მიერ ფლიპჩარტზე  შესრულებული დავალების წარდგენა, ვერ ფლობს პრეზენტირების უნარს.







                                                                                      მასწავლებელი:   ხათუნა ლალიაშვილი

No comments:

Post a Comment

ხათუნა ლალიაშვილის პორტფოლიო